SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Thursday, 1 May 2014

Semalam

ASSALAMUALAIKUM :)

dah lama tinggalkan dunia blog.
I miss you cik maya. like seriously :(
rasa macam hilang identiti diri sekejap. hahahaha :D saya nak cari kerja. yeahhh~ setelah lama duduk rumah. ohhh dah tiba masanya. cuma, jangan tanya bila. sebab saya benci bila didesak.

ohh yaa! entry saya sebelum ini 'Perempuan Itu'
saya tak pasti bila saya buat entry tu. yang pastinya dah lama. untuk pengetahuan awak awak awak dan awak.. saya memang jenis manusia yang suka habiskan masa dengan menulis, menaip semua yang ada dalam fikiran dan di dalam hati ni. bukan apa, saya tak suka bercakap benda yang penting. terutama benda yang berkaitan diri saya. sebabnya, tak akan ada orang yang berminat untuk mendengar.
rasanya bila kita dapat luahkan sesuatu, kita rasa tenang. walaupon bukan semua. cukup sekadar orang tahu kewujudan hati dan perasaan kita. yess!
untuk beberapa hari ni, sesuatu dah berlaku.
dan, saya bencikannya. sebab saya tak tahu sampai bila saya boleh elak.
arghh!
masa untuk beradu.
selamat malam.
cinta :)

No comments: