SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Sunday, 8 June 2014

kejiwangan

assalamulaikum

SAYA DI KLIA 2! okay. ni first time saya jejakkan kaki di sini. selama ni KLIA lama je.

cantik. menarik. kemas. teratur.

ohh yaa. sedang saya bersosial *sambil bersila depan KK mart sementara tunggu flight* tiba tiba ada orang fav satu daripada tweet tweet lama saya. yang paling tak sangka, tweet tu zaman 2012. sekarang 2014 babe~
perghh~
bila baca rasa macam,

"OMG! ayat aku ke ni? aku jiwang? kenapa ni? betul ke aku? tapi dari susun ayat memang nampak sejebon style aku. arghhhhh segannyaaaaa!"

nota : tak payah nak nota sangat lah kan. cuma nak bagitahu, kaki aku dah nak tercabut dah duduk berjam jam kat lantai. aku dan lantai tidak ditakdirkan bersama

No comments: